Terminai ir sąlygos
Bendrosios
nuostatos
Toliau nurodytose taisyklėse, pateikiame bendras
tarpusavio pareigas, teises, bei atsakomybę, įsigyjant prekes elektroninėje
parduotuvėje www.rutana.lt
Pirkimo
– pardavimo sutarties sudarymas
Pirkėjas pasirenka jam aktualias prekes
taip suformuodamas užsakymų krepšelį.
Norėdamas tęsti užsakymą, pirkėjas suveda
būtinus asmeninius duomenis - vardas, pavardė, telefonas, pristatymo adresas,
apmokėjimo būdas ir t.t. Sutartis laikoma sudaryta, kai pirkėjas puslapio
apčioje paspaudžia "Patvirtinti užsakymą".
Atlikus visus veiksmus teisingai, pirkėjas
gauna sutarties sudarymo patvirtinimą.
Apmokėjimas
ir pristatymas
Užsakydamas prekes www.rutana.lt,
pirkėjas įsipareigoja atsiskaityti pavedimu per 24 valandas, kitu atveju
užsakymo vykdymas bus sustabdytas.
UAB „Rutana“ įsipareigoja pagal sudarytą pirkimo
- pardavimo sutartį pristatyti užsakytas prekes Lietuvoje nurodytu adresu ir
informuoti apie pristatymo laiką SMS žinute arba el. paštu, jeigu užsakymo metu
nebuvo susitarta dėl kitų pristatymo sąlygų.
Pirkėjo
teisės ir pareigos
-
Pirkėjas turi teisę pirkti parduotuvės
nustatyta tvarka.
-
Pirkėjas, apsipirkdamas www.rutana.lt įsipareigoja pervesti reikalingą pinigų sumą į
pardavėjo sąskaitą per taisyklėse nustatytą terminą bei priimti užsakytas
prekes.
-
Jei pirkėjas nurodo netikslius duomenis
ar netinkamą adresą, jis įsipareigoja sumokėti visas, dėl jo kaltės
atsiradusias pristatymo ar kitas papildomas išlaidas.
Pardavėjo
teisės ir pareigos
Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra
koreguoti taisykles. Pirkimo – pardavimo metu taikomos tos taisyklės, kurios
galiojo užsakymo pateikimo metu. Pardavėjas, jei to reikia, turi teisę gauti
pirkėją identifikuojančią bei jo teisę sudaryti sutartį patvirtinančią
informaciją.
Prekių
grąžinimas
-
Prekių grąžinimas leidžiamas ūkio
ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintu „Daiktų pardavimo
ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones,
taisyklių“ nustatyta tvarka.
-
Prekių keitimas ir grąžinimas galimi tik,
jei parduota prekė nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės bei
jos pakuotės išvaizdos pakitimai, kurie atsirado apžiūrint prekę, nelaikomi
esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
-
Grąžinimo ir pristatymo išlaidas apmoka
pirkėjas.